Zasady etykiety i savoir- vivre w biznesie /administracji publicznej
11.10.2023
Profesjonalny wizerunek i umiejetności interpersonalne w firmie, jak również w administracji publicznej to nie tylko wygląd i odpowiednie zachowanie, bardzo ważnym elemetem w dzisiejszym świecie są dobre maniery i znajomość zasad savoir vivre w biznesie.
W związku z rosnącą świadomością klientów, petentów, a przede wszystkim przełożonych zapraszamy na szkolenie warsztatowe mające na celu podniesienie wiedzy i umiejętności pozwalający w sposób profesjonalny i nienaganny zachować się w każdej sytuacji zawodowej.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności bezkonfliktowych kontaktów służbowych; zwiększenie kompetencji w zakresie Savoir – vivre i zasad dobrych praktyk; wzrostu wiedzy i doświadczenia w zakresie komunikacji i autoprezentacji.
Tematyka szkolenia obejmuje m.in.:
Wizerunek pracownika jako składowa wizerunku firmy
- czym jest wizerunek osobisty;
- co składa się na wizerunek osobisty pracowni jak wizerunek pracownika przekłada się na wizerunek firmy
Podstawowe zasady Savoir – vivre w pracy
- rozmowy służbowe
- wypowiedź w dyskusji
- kulturalna odmowa, obrazy i przeprosiny
- zachowania w sytuacjach oficjalnych (pierwszeństwo, pozdrawianie, witanie i przedstawianie, tytułowanie, postawa wobec klientów)
- postawa wobec przełożonych i współpracowników.
Obsługa klientów uwzględniając zasady pozytywnej komunikacji
- czym jest komunikacja
- efektywność komunikacji
- dlaczego komunikacja bywa nieskuteczna, bariery komunikacyjne i sposoby ich pokonywania
- werbalne i niewerbalne środki wyrazu
- postawa wobec klienta
- trudny klient i sposoby radzenia sobie z nim
- sytuacje konfliktowe i niezręczne – sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Autoprezentacja
- co wpływa na wiarygodność
- jak sobie radzić w sytuacjach trudnych związanych ( stres, zakłopotanie )
- błędy których należy unikać
- autoprezentacja z elementami mowy ciała – działania z kamerą;
- tworzenie indywidualnego wizerunku – zadanie praktyczne
Czas trwania szkolenia: 6 godzin/ lub wg indywidualnych oczekiwań Zleceniodawcy
Cena szkolenia: 600 zł/ osoby. Cena uzależniona jest od liczby osób w grupie.
Przy większej liczbie kierowanych osób oferta cenowa przygotowywana jest indywidualnie dla konkretenego Zleceniodawcy.
Miejsce szkolenia: ZDZ Sosnowiec lub w siedzibie Zleceniodawcy
Korzyści płynące ze szkolenia:
- zdobycie wiedzy dotyczące obowiązujacych zasad w kontaktach zawodowych
- wypracowanie w sobie obowiązujacych zasad etykiety
- umiejętność zapobiedania nieprzyjemnym sytuacjom w kontaktach klientem/petentem/przełożonym
- umiejetność budowania pozytywnego wizerunku siebie i instytucji.
Absolwent kursu otrzymuje: Zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie § 22 ust.3 i 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 652).
Jesteś zainteresowany/a szkoleniem?
Serdecznie zapraszamy:
Centrum Kształcenia Zawodowego w Sosnowcu
ul. Sienkiewicza 25, 41-200 Sosnowiec
tel.: 32 266-61-66 lub 697-818-725
e-mail: sosnowiec@zdz.katowice.pl
www: www.kursy.sosnowiec.zdz.pl